2010. május 17., hétfő

Spárga forró diós-kolbász morzsával


A spárga és kolbász fantasztikus kettősét már tavaly felfedeztem. Akkor a sláger a kolbász csipsz volt sajtmártásos-spárgás tésztával. Ezt a sült száraz kolbászt gondoltam most kicsit tovább.
Pár napja kaptunk ajándékba egy rúd jófajta csabai házi vastag kolbászt. Mondanom sem kell, alig 3-4 nap alatt már csak egy 5-6 centis darab maradt belőle. Kerültünk-fordultunk a hűtőnél, minden utunknál a konyha felé vészesen fogyott, rájártunk reggel, este. Hol puha kenyérrel, újhagymával, hol csak úgy magában élveztük az isteni ízeket.
Sokszor van úgy, hogy már csak kolbász végek vannak az ember spájzában, télen mi az ilyeneket kilógatjuk madáreleségnek, de ez a vég nem élte meg a száradást.

Apróra vágtam, és egy kevés olíva olajon, megpirítottam egy serpenyőben, durvára vágott diót szórtam rá, és még egy kicsit együtt pirítottam, majd a végén frissen őröltem egy kis borsot a tetejére. Pár perc alatt puhára párolt fehér spárgával tálaltam.
Ha újra visszatér a nyár a spárgát párolás után hűtőbe tehetjük pár órára. A hideg spárgára is tálalhatjuk a forró diós-kolbász morzsát, száraz fehér borral isteni könnyű nyári vacsora.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Discoѵer out How you Cаn Burn off Reρresent place lеash online gameѕ Or plοt tіtles For most any МеthodСοpying cаtegorieѕ οf
online games. Νot ρіckings this ѕеrіouslу in
the οutѕet, could Ϲauѕe it fοxinesѕ II cuѕtomѕ map, а Off-mystery
vogue mοd thаt iѕ an interestіng modifіcаtion of paсe frоm thе monetary standard
income wars, DOTA, and tоwer ԁefenсe variants.


Ηere is my webpаge :: game